27 de nov. 2008

Novetats a l'xbox live

Aquests dies he tornat a engegar la meva XBOX 360. Estava molt viciat a un joc de la PSP i no tenia gaire temps per jugar a res més. El cas és que he vist dues coses que m'han cridat l'atenció: Mirror's edge i Golden Axe.



Del primer he baixat la demo i la trobo fabulosa. Gràficament perfecta -almenys el que he vist fins ara-, jugabilitat força interessant i estètica molt manga, molt "Jet set radio" si m'apureu. Només amb la demo no es pot jutjar però sembla una compra obligada. Ja veurem.

L'altre era "Golden Axe". Més concretament els vídeos del "making off". El primer que he pensat quan he començat a veure els membres de l'equip és: no transmeten energia, no transmeten il·lusió, no transmeten el que jo vaig sentir quan vaig "pilotar" per primera vegada una recreativa "Golden Axe".



Després uns vídeos de com és el joc, que sempre és d'agraïr. I llavors he buscat a internet, als fòrums -de les revistes no me'n refio gaire- i he vist que SEGA l'ha tornat a pifiar. Potser sí que hi ha gent que li troba el punt però "Golden Axe" no es mereixia això que està passant: crítiques per totes bandes.

I ara diuen que es torna a engegar allò del "petition online" per revifar el Shenmue 3. Ai mare, jo que sóc fan de l'obra mestre de Yu Suzuki quasi prefereixo que ho deixin estar, que el recordo molt bo i tinc por que es carreguin també aquesta saga.