7 de juny 2008

Les japoneses

Ahir divendres va sortir el Ninja Gaiden II. M'he topat amb aquest spot televisiu japonès sobre el joc. La noia protagonista sembla que és una actriu-model força coneguda allà.




Més endevant m'he trobat amb aquest altre making off de l'spot i que us recomano visionar per veure el comportament dels professionals que fan l'anunci i els moviments de la noia i les salutacions, i tot plegat.



M'estic acabant el llibre "Un Geek en Japón" i us ben prometo que cada vegada em semblen més llunyans a mi, però a la vegada cada vegada em captiven més.
Espero que el nostre company de programa Albert Garcia, que se'n va aviat cap allà, ens dongui més detalls d'aquella cultura.

2 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

Quina enveja em fa, això mateix ho haig de fer jo algun dia...

ReikaX ha dit...

el que? fer de model en un anunci de Ninja Gaiden??. Jejejej