22 de maig 2008

Es subhasta l'objecte més preuat


Senyors, ens trobem davant de la subhasta de possiblement un dels objectes més codiciats per qualsevol col·leccionista dels videojocs. Ni més ni menys d'una recreativa original del Computer Space . La mítica cabinet de formes futuristes que apareix en tots els llibres i reportatges com a símbol del naixement de la indústria més potent del món ( amb permís dels armaments i el cinema), el primer treball de Nolan Bushnell per a Nutting Associates abans de partir i fundar Atari.

Actualment té un preu de 730$ i queden uns 6 díes. Si qualsevol dels nostres oients tingués els diners i les ganes per adquirir tal magnificència, li recordo que tindrà l'entrevista pel programa assegurada. Li vindrem a fer a casa per tal de poder veure funcionar a aquesta meravella. Alguns amb llágrimes als ulls, els hi ho prometo.

6 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

Només em fa enrera l'espai, si em grato una mica la meva butxaca segur que tec els 10 dòlars que acabarà costant això ;-)

Skyblasc ha dit...

Per l'espai no et preocupis, ja et dic que "us la puc guardar" jo ;)

Albert Murillo ha dit...

divendres tarda ja està a 1130 €

Gustavo Benéitez ha dit...

Volia dir 10 MIL dòlars!
M'he deixat 3 zeros de res! :-D

Skyblasc ha dit...

Diumenge tarda: 2000$

Personalment em sembla un preu massa baix, encara. Si no fos pels costos d'enviament....

Skyblasc ha dit...

S´ha acabat!!!

El guanyador se l´emporta per 4550$

Personalment molt menys del que esperaba. SI la subhasta fous a Europa crec que hagués pujat per sobre ( i a la merda els estalvis per la Universitat de m`ha filla!! XDDDD )