20 d’abr. 2008

Xifres: un any enrera

Mira que m'agraden a mi les xifres. Aquest cop us porto una de vendes, els 100 jocs més venuts per totes les plataformes els darrers dotze mesos.



Mireu aquest enllaç:. És el web de la "prestigiosa" revista Edge. I ho poso entre cometes perquè de vegades aquesta gent publica anàlisis una mica girats pel meu gust, massa "contra corrent". Tot i així, un referent quan a revistes de videojocs.

El més destacat és que jocs que pel meu gust haurien d'estar molt més amunt, com és el cas de Bioshock i d'Oblivion, cauen a posicions discretes. Quan veig el top ten de la llista penso que al final sempre veig les mateixes cares, i no és que no m'agradin els primers, és que trobo que els jocs amb molta més qualitat passen desapercebuts per la gran majoria de gent.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

completament d'acord amb tu, per mi falta el meu joc favorit: el LocoRoco, ja sabeu...

Roger ha dit...

Saps quin és el problema?

que són jocs de que incialment van sortir per a Xbox 360.