9 d’abr. 2008

Jo vull una Wii i el WiiFit (i ser una dona amb hula hop)

Els videojocs cada cop són més presents en els mitjans de comunicació generalistes. I avui en tenim una nova mostra. Acabo de veure en dos informatius -el de TVE i el de Tele5- dues notícies sobre la presentació del nou joc de Nintendo: el WiiFit. Un joc que, segons explica la presentadora -ben posada ella, jaqueta blanca, tibada, i amb pinta de no creure's massa el que està a punt de dir- permet exercitar el físic.

Em crida l'atenció, i m'aturo a veure què. Vull veure amb els meus propis ulls el que la incrédula periodista m'acaba d'anunciar (ja he pensat a l'instant que pot ser un bon motiu per postejar al blog).

Jo i els milers de persones que seuen ara mateix davant el televisor de casa seva veiem com una dona, dreta, mou la cadera en el no res i sembla que s'ho passa bé; deu tenir uns 50 anys, és el nou públic de les consoles, diuen els experts. El joc sembla que li agrada: en realitat està fent girar un hula hop virtual -que no existeix més enllà de la pantalla de la consola- amb els seus cops de maluc. Ho permet la tecnologia, ho permet la Wii i el nou joc del que avui parlen els informatius de televisió. I el periodista explica que a més de poder fer anar un hula hop, podem esquiar, fer equilibris damunt una corda, córrer... i tot damunt una plataforma que sembla una bàscula (dedueixo que deu ser el que capta els moviments del cos i els transmet al joc...).

O sia, que el nou joc ens permetrà als mandrosos no haver d'anar fins al gimnàs per posar-nos a to de cara a l'estiu, quan el tipet es llueix més que mai.

Jo ja he decidit que em dono de baixa al Dir per poder estalviar, comprar-me una Wii i suar al menjador de casa amb el WiiFit. Algú s'apunta?

2 comentaris:

Albert Murillo ha dit...

Sé de bones fonts que en Jordi Sellas era avui a la presentació a Madrid de la bàscula en qüestió. A veure si ensenya alguna foto.

Skyblasc ha dit...

Sabieu que la NES també va tenir una alfombreta d'activitas per tal de fer exercici a casa? Ademés va sortir el joc del Takeshi's Castle ( Humor Amarillo) per aquest complement.

A veure si busco més info i en faig un post :)