25 de març 2008

Guapo como su padre.

El meu fill gran té 7 anys i està entrant a poc a poc en el món de l'oci electrònic. Dic a poc a poc, perquè només ha jugat a tres jocs de forma seriosa: un el Kororimpa, de la Wii, la darrera aventura dels Simpsons per la PS2 i el sobretot Flow de la PS3.






Trobo Flow com un dels millors jocs casuals que hi ha en aquests moments a l'Store de la negra de SONY. Fet per una petita desenvolupadora anomenada Thatgamecompany on, per cert, hi ha una dona al capdevant. Potser és per això que els seus jocs són d'una sensibilitat molt especial i crec que ha estat per això que el meu fill ja se l'ha petat:

-Pàpa, què són aquestes lletres ?

- Són els títols de crèdit, Pol. Has arribat al final!

L'altre dia va fer un dibuix del joc i me'l va ensenyar i li vaig proposar que l'enviéssim a la gent que havia fet Flow. Ho varem fer i no només ens han contestat sinó que han penjat el dibuix al seu bloc.




M'ha agradat molt aquest episodi. Primer pel fet que el Pol hagi volgut expressar amb un dibuix un videojoc cosa que desmonta molts tòpics que em vénen al cap i després conèixer una mica més aquesta empresa. La seva Presidenta m'ha promès una entrevista (que potser serà de vídeo) properament pel meu videopodcast.

Referent al joc és tant absorvent com preciós i té una lectura amagada i es que per a mi pot passar com un dels jocs més violents de la història. Jugueu-hi de forma gratuïta i ja em direu què penseu.

1 comentari:

S*T*A*R ha dit...

És una llàstima que en el meu eMac la versió Flash s'entramqui tant que és imposible passar del segon nivell. UcU

I voldria afegir que no té cap mérit que un nen de set anys se l'acabi... si aquest nen és un Murillo Cailà!!! Ho porta a la sang, home! ^c-