10 de març 2008

Alone in the dark 5

La revista IGN, en aquest cas la seva filial anglesa, IGN UK, ha realitzat una prèvia del joc "Alone in the Dark: near death investigation". Avui m'he descarregat els vídeos que hi ha al Xbox Live per veure'l "in situ", dues demos tècniques del motor gràfic que m'han semblat increïbles.



"El que tuvo retuvo", o això deuen pensar els programadors d'Eden quan han fet un gir en la saga i han destinat molts més recursos que a la seva darrera entrega, la qual va ser una mica decebedora.

I per mi això és la nova generació. No només gràfics a l'alçada de Bioshock, sinó la interactivitat i el motor físic que presenta, molt per sobre de la resta de jocs. El primer va donar peu a tota una sèrie de jocs per passar por, el darrer sembla que reinventarà algunes coses.

Si teniu accés a les demos, no us les podeu perdre. Fantàstic.

3 comentaris:

Albert Murillo ha dit...

Vaig veure fa cosa d'un mes un gameplay que em va fer molt gràcia ja que demostrava la física de la llum, etc... i em va sorprendre veure que quan canviem d'objectes, ja que el protagonista s'obre l'abric on es pot veure tot un regitzell de coses (impossible de portar totes juntes per altre banda).

Per cert, us heu fixa't que tenim un munt d'spam a les respostes? estem ja morint d'èxit?

Gustavo Benéitez ha dit...

A la peli del Moore, Bowling for Columbine, hi ha un paio que treu un munt d'armes d'uns texants, o sigui que això és MOLT realista!

intoku ha dit...

Ostres, auins records!!!

De petit jugava al Alone in the Dark II i m'ho passava d'allò més bé matant zombies...

Només van pel número 5??? Doncs sembla que van força lents.

Salutacions,

Intoku.