3 de febr. 2008

M'ha arribat la PlayStation 3

Finalment ja tinc la PS3. Impressions inicials:

1) Quan l'he posat ha mirat de reüll a la Wii i li ha donat un copet amistós a la part lateral. Després ha mirat a la XBOX i ha somrigut.

2) Quan l'he col·locat he tingut la sensació que s'hi quedarà per molt de temps.

3) L'interfície és més lenta i lletja que la de la XBOX360.

4) Trobo a faltar els "logros".

5) M'ha agradat molt el Folding@home. Ja m'he donat d'alta i estic col·laborant contra el càncer. M'he adjuntat al grup de vadejocs.

6) He flipat amb el Ratchet & Clank de la PS3. Estava acostumat als títols de la nova generació a través de la màquina de Microsoft, però amb aquest títol es veu una mica més del que pot donar aquesta next gen. 

7) Pensava que no, però m'agrada el tacte del botó tàctil de l'eject i l'on/off.

8) És silenciosa com la Wii.

9) El comandament no vibra i ho trobo a faltar, però és lleuger i m'agrada que no porti piles.

10) És la de 40 Gigues i sense retrocompatibilitat, però no sabia que si que és compatible amb molts títols de la PlayStation 1. Si aquest extrem es confirma serà perfecte, ja que de la etapa Play 2, puc contar amb els dits d'una mà amb quins jocs vull rejugar: Katamari Damacy, Killer 7, God of War, Rez i Shadow of the Colossus. 

I per acabar, comparativa de les tres consoles de nova generació a través del Google Trends.
Colors: Wii, PlayStation 3, Xbox 360


4 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

Jo sense retro no puc, no puc...

Anònim ha dit...

Estic completament dacord amb en Gustavo. Sense retrocompatibilitat la cosa no pot rutllar de cap manera. Una falta d-atencio cap als interessos dels usuaris que, al cap i a la fi, son els que decideixen.
M-encanta el post, demostra com dir les coses senzilles, ben dites i sense excessos!
^_^

Albert Murillo ha dit...

si, vaig llegir d'un responsable e SONY que volíen baixar el preu a tota costa i se'n van adonar que ningú posava títols de Play2 a la nova consola. Això demostra dues coses: primera que ens tenen controlats totalment ja que poden veure a què i quan juguem i segona, què és normal que els primers compradors de la Play3 posin jocs de la nova plataforma i no de la que han decidit a rraconar. Les ganes de jugar a un títol antic vé al cap d'un temps no?

Roger ha dit...

Pregunta: no hem diràs que no tens un trist "Carga y juega" de Xbox 360 per al controlador no ? (ara, la PS3, ja incorpora la batería als controladors, cert)

Si, les ganes de jugar a un títol antíc venen qaunt t'acabes el ratchet, el heavenly i el Uncharted (18 hores en total) y dius: i no hi ha res mes?