29 de febr. 2008

Lost Odyssey i la seva estètica


Una entrada de fa uns mesos del Francesc, parlava de la corrent estètica STEAMPUNK, que recordava el ressorgiment industrial europeu.

M'he recordat d'aquest post perquè estic jugant aquests dies al LOST ODYSSEY, molt extrany en mi, ja que no m'agraden gaire els RPG (en aquest cas un JRPG com diuen els experts)
Però us el recomano, ja que crec que després de molts anys, he donat amb el joc de rol ideal pel principiant.
Aquest és un joc de 4 discs (que deuen ser 800 hores de joc real?) però que des del inici et porta al grà. No es xerra gaire i va molt directament a l'acció (si, acció per torns) i entre lluita i lluita hi ha unes imatges cinemàtiques absolutament espectaculars i amb aquesta estètica SteamPunk que tant m'ha captivat.
En aquest video hi ha l'introducció de quan arrives a la ciutat. Ja em direu què us sembla. Per cert, la música és del Uematsu, un vell conegut del nostre programa.



1 comentari:

Roger ha dit...

al grà?

Has tingut algun somni (dels del joc)

ja m'ho explciaràs, però la veritat és que és brillant. porto 15 hores de joc, vaig pel primer DVD i la història m'està agradant moltíssim, molt ben treballada. Sobretot, llegeix tots els somnis.