9 de febr. 2008

Guinness dels videojocs

Aquests dies es publica per primera vegada un llibre de rècords de videojocs, però no parla pas de quants punts algú ha fet al pacman, o de quan de temps dura el punt més llarg al virtua tennis. Aquest llibre parla de curiositats dels videojocs com ara: el joc de Tomb Raider més ràpidament venut, el mod més utilitzat a Counter Strike, el joc més violent o el més inofensiu...


Un munt d'anècdotes que de moment només estan disponibles en anglès aquí. Algunes són força interessants, crec que vull posar les meves i us animo a fer lo mateix responent a aquest post:

- Darrer joc acabat de consola: ICO (ja fa anys que no m'acabo un joc)
- Darrer joc acabat de PC: Runaway 2 i per obligació
- Joc més venut: Phantasy Star Online de dreamcast, vaig anar a comprar-lo el mateix dia que va sortir
- Consola més venuda: la Saturn, l'he comprat 4 vegades
- Joc més "light": un de cavalls per PC, vaig haver de fer-li una crítica i havies de cuidar el teu cavall, raspallar-lo, donar-li pinso, entrenar-lo i netejar la quadra. tenia la llicència d'una amazona, ho sento, no recordo el nom.
- Joc més violent: el doom 2. Aquells gemecs de fons quan avançaves amb la retallada per les clavegueres, només començar, tenien una forta càrrega emocional. Pitjor que els Silent Hill!
- Joc amb més personatges jugables: el Dragon Force de la Saturn. És com un Warlords però no acaba mai. I és una joia en la meva col·lecció
- Col·lecció més gran: estic entre la Dreamcast i la PS2. Gràcies a ebay, play.com i cduniverse, la meva butxaca els hi agraeix trobar en elles bons preus ;-)

Resultat? Gustavo, com a jugador ets mediocre, com a comprador no tens preu :-D