15 de gen. 2008

Entrevistem a ALEXEY PAJITNOV, el creador del TETRIS


Possiblement, després de més de 6 anys compartint històries junts, avui ha estat un dels millors dies dels integrants del programa GENERACIÓ DIGITAL. Gràcies a la tasca de la gent de la UAB, hem pogut compartir uns minuts amb l'icona de referència de la cultura del videojoc.
Aqui pots escoltar l'entrevista íntegra amb Alexey Pajitnov: Impagable!

Si voleu veure la conferència que Pajitnov ens ha regalat minuts abans, pots anar a l'apartat de videos de la web de la UAB i la gaudiràs sencera.


Mai havíem pogut veure al Francesc Xavier Blasco tant "desmelenat" com avui. I com també es pot veure a la fotografia, el nostre expert S*T*A*R el mirava amb passió amorosa.

En aquesta fotografia d'adalt, l'Albert García li pregunta sobre els estereotips que difonia el joc de la CCCP de la època.

I el Murillo, conscient que estava vivint un dels seus moments més inoblidables, després, evidentment del seu casament i del naixement dels seus fills. ;-D

I la jornada ha acabat de la millor manera possible. Com en un somni que no s'atura en el millor moment, hem trobat a l'entrada del teatre de la UAB una màquina del Tetris..... i no hi havia ningú... i es clar, hem jugat!! Aqui abaix S*T*A*R i Jordi Sellas concentrats per no perdre els seus respectius orgulls.


Gustavo no surt a les imatges, però també ha assistit amb alegria a les conferències. Al final de les mateixes, continuava anomenant "Pachinco" al mestre, però estava content, perquè havia vist la llum amb la conferència posterior de Chris Deering i que també ha estat molt bé, però ja em perdonareu: entre la passió i la $$, em quedo amb el primer.

Felicitats a tots.

4 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

Reconec que el Chris Deering m'ha enlluernat. Per lo que va fer, perquè em sembla molt professional... i mira que jo em vaig comprar una sega saturn tot confiant en el Sega Rally...

Són les dues cares de la moneda, l'èxit "carambola" de l'Alexey (P.) i el treball constant del directiu de Sony.

Però per sobre de tot em quedo amb la personalitat de l'Alexey Pajitnov. Semblava tot bondat, molt humil, molt tranquil, molt amable... Aquell home m'ha captivat.

Gràcies companys, aquestes experiències són per tota la vida.

Albert Murillo ha dit...

per cert,

que bona és la última foto que us he agafat d'esquenes. Si algun dia fem algun BluRay amb TOTS els programes emesos en aquests 6 anys d'història, posaré aquesta foto a la portada.

Anònim ha dit...

Uau!
Em fa molta enveja tot això, llàstima que no ho sabia, si no m'hagués anat a la conferència segur!
Ànim i sort amb el programa i el blog!

Albert Murillo ha dit...

Hola Miquel,

Ja ho haviem anunciat posts abaix i en el darrer programa del GD varem entrevistar als organitzadors.

Benvingut al blog ;-D