10 de gen. 2008

2-en-1 La millor oferta en Retroconsoles

Recordeu quant les vostres amics SEGA-eros jugaven al colorista i detallista Castle of Illusion per a Master System mentre que la vostra NES mostraba uns colors apagats? Encara sentiu la rabia de veure com els NINTEND-eros del colegi disfrutaven de l'autèntic Street Fighter 2 per a la SNES mentre que la vostra Megadrive només tenia el pobre Eternal Champion per fer-li ombra?

Estic segur que la vostra il·lusió hagués sigut tenir les dues consoles, o si més no, una consola capaç de utilitzar tots els jocs, oi? Doncs si mai heu tingut aquest pensament, alegreu-vos! Lloem a la inventiva dels hackers xinesos o taiwanesos que omplen els basars i "badulakes" del món amb electrónica clònica barata! Gràcies a la casa Innex ara aquest somni ja és possible!



Comenten a Wired que a l'últim CES es varen mostrar consoles "pirates" que a part de portar els seus típics 100 jocs incorporats, acceptaven també originals, i molt més, alguns inclús de diferentes consoles! Sens dubte un producte encarat al col·leccionista.

3 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

Jo era de Sega Megadrive fins que vaig veure el Dragon Ball Z2 de super :-D

Skyblasc ha dit...

I després de jugar-hi també? Per que mira que no hi ha jocs de lluita tant dolents com les llicències de Bola de Drac.

Gustavo Benéitez ha dit...

Noi, jo amb el dragon ball de megadrive m'ho vaig passar teta, era més divertit que el de super però gràficament quedava molt per sota.