4 de nov. 2007

El Jefe Maestro es menja a la Samus Aran


Encara que la nissaga Metroid té més de vint anys d'història, ha caigut baix degut a la seva desesperació.
He jugat al Metroid Prime 3 Corruption aquest cap de setmana intentant oblidar de la meva ment la experiència del Halo 3. És absolutament imprescindible fer-ho, ja que la Samus hi surt baldada per totes bandes.
Quant estava inmers dins de l'aventura (força lineal però divertida) m'aparèixen, a l'estil de la xbox, uns "logros" en el moment que faig tal missió i em carrego a tants enemics. Una versió patillera i desesperada d'un dels encerts més grans de la màquina de Microsoft. I dic patillera, perquè no sé a qui pot interessar un "logro" que només coneixeré jo.
Total, intento oblidar Halo 3, però els mateixos senyors de Nintendo em fan veure les seves mancances amb invents extranys com aquests.
Sempre ens quedarà en Mario Galaxy.

4 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

Metroid era l'únic joc de la Wii que m'atreia; ara ja es pot dir definitivament que passo d'aquesta consola.

Skyblasc ha dit...

Mario Galaxy??

Albert, qué ens has de confessar alguna cosa? Estás pensant de "sortir" d'algún lloc, potser?? XDDDDD

Skyblasc ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Albert Murillo ha dit...

hahaha!

A aquestes alçades de la meva vida ......