21 de set. 2007

Vull una consola... per fer amics!

Estic flipant, aquesta nit m'he connectat al messenger i m'he trobat una amiga... jugant a la 360!!! Jo encara no la tinc, però puc parlar amb qualsevol usuari gràcies al seu Xbox Live. Fins i tot han tret un mini-teclat que fa goig de veure.



No paro de sentir que les partides multijugador són la pera, que les friccions a la pantalla superen les relacions amor-odi de "historias de matrimonio" i que en definitiva la gent s'ho passa d'allò més.

Són ja uns quants els enganxats. Per això m'he decidit, hem fet un pacte l'Albert i jo i ens passem al costat fosc, al de Microsoft, als dels "logros" i els vicis nocturns. Això si, no compraré pas la versió Halo 3, a sobre que no porta el joc la consola té una tonalitat verda bastant lletja. M'agradaria la negra, però són massa calers.



Tinc fins i tot pensat quins seran els inicis de la nova consola a casa meva: un Virtua Tennis 3 en solitari, un Gears of War amb uns amics i una partida multi amb tots els col·legues de la ràdio. I després faré públic el meu "gamertag" i faré un repte en directe contra qualsevol dels lectors del blog.

Perquè guanyar dubto molt que ho aconsegueixi, però ens ho passarem teta!